lørdag 19. desember 2009

Gratis julepynt

Her har jeg laget et juletre med mose. Rett fra gressplenen i hagen. Der har jeg ikke så rent lite mose å ta av.Det blir ikke billigere julepynt enn det. Treoasisen tar jeg vare på fra år til år. Surrer bare litt mose og blomstertråd rundt. Tar tørr oasis opp i en krukke, og stikker treet opp i den. Så kan treet pyntes som du vil.Selv tar jeg det samme hvert år.En gullkulelenke jeg har liggende, som igjen passer sammen med noen gullengler jeg har.IMG_2229






IMG_2262 IMG_2265IMG_2267




Det ble ganske fint. Dårlig lys for tiden til å ta bilder, men snart snur sola, og vi kan glede oss over lysere tider. Aller først skal vi feire jul og glede oss over de lys vi kan lage til inne i huset.




IMG_2284
Her har englene dalt ned fra skyene og stemningen er fullendt.IMG_2356

13 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble!! Og jeg som har ei plen med mye mose også, men er redd det ligger under snøen nå;)
    men treet ditt var nydelig, så skal sannelig høste både mose og kongler til neste år..en masse:D
    Koselig kveld ønskes deg;) klem;)

    SvarSlett
  2. Anonym19/12/09

    Hei.Virkelig nydelig.Takk for tippset.Kjekt å få se hvordan du jør det.Har veldig dårlig fantasi selv.Men liker gått å prøve å lage ting.Elsker naturprodukt.Kjempe fint.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Nydelig ble det.
    For ha det i tankene til neste jul.
    Nå er det jo slike mengder med snø . men du så flott det er med det hvite.
    Klem

    SvarSlett
  4. Stilig tre, krukke, engler og sløyfe! De stod fint til hverandre!
    Ja, og så pynten, da! Du kan dette!
    Klem!

    SvarSlett
  5. hei,
    så fint det var med mose tre,deilig å lage sånt.
    ønsker deg en nydelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Det ble veldig fint, hadde ikke kommet på dette selv;) Mye flott man kan lage med mose! Det ble jo riktig staselig oppe på pianoet. Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  7. Så smart!! Kjempe-koselig ble det!!

    Ha en fin-fin siste søndag i advent i morgen!! Takk for alle hyggelige hilsener! De settes stooor pris på!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Så enkelt og flott da :)
    Skikkelig fint...
    Så kos at pappan din kommer i jula da :)
    Kos dere masse!!

    Stor juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott det ble!!! Sånn skal jammen jeg prøve å lage også :-) Har nemlig kjelleren full av mose enda :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. så koselig pynt du har laget..kjempefint ble det..

    nyt søndagen..

    klem kerstin

    SvarSlett
  11. Hei på deg. Så nydelig tre. Dette så ut som noe jeg kunne mestre:) Å så fint det ble! Håper du har kost deg i helgen og nyyyyt den fjerde adventssøndagen.

    SvarSlett
  12. Dette treet ble riktig fint, ofte er det enkle det beste..Ha noen fine sistedager før jul..ha noen fine sistedager..

    SvarSlett
  13. Hei. Så vakkert dette ble da. Ja det var en ide jeg kan kopiere. Såg ikke så vanskelig ut, og samtidig ble det kjempelekkert. Det er bare å bruke fantasien ser jeg. Det har vert vist mye fint her i blogglandia, litt for en hver smak.
    Ønsker deg fortsatt fin førjulstid.Klem Ann<3

    SvarSlett