søndag 13. desember 2009

Utekos og innekos

Jeg koser meg sånn med å se på andre sine blogger. Jeg får inspirasjon, og stor glede over alt det vakre folk lager, rundt omkring i landet. Fra Tineskreativehjørne lærte jeg en ny og vakker måte å pakke julepresanger på. Ser det ikke lekkert ut? Du pakker bare inn med litt ekstra papir øverst. Der lager du trekkspill og legger pakkebåndet midt på. SUPERT!IMG_2214

Godt i gang med å pynte ute på trappen. Fra Tovepia fikk jeg en god ide. Nemlig å bruke de gamle skøytene til julepynt. Det har også gitt meg stor glede at folk faktisk kommenterer det jeg styrer med. Det er artig å få kontakt med folk over hele landet. For meg har bloggingen blitt en stor glede.

IMG_2159

14 kommentarer:

  1. Skikkelig trivelig! Enig med deg, det er så mye inspirasjon og hente, og det er ordentlig artig;)
    ha en fortsatt fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble på trappa:-)og den gaveinnpaknigna har jeg også prøvd;-)) Morsomt:-) Ha en flott kveld.

    PS Skulle hilse takk fra kallen;-)

    SvarSlett
  3. Anonym13/12/09

    Hei.Så koselig du har fått det.Du er kjempe flink.Virkelig fint innpakket gave.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  4. For en fin måte å pakke inn gaver på! Det skal jeg jammen prøve. :) Ønsker deg en god ny uke!

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hyggelig komentar inne hos meg.
    Jeg la merke til bunaden ja, men hadde vel ikke kommet så langt at jeg fikk komentert det. Jeg har nesten maken, bare litt andre farger. Men problemet med min er at den har krympet sånn de siste årene.
    Så fint det ble på trappa di, og disse kurvene du har malt er da så koselige. Alltid kjekt og ha noen en har laget selv.
    Ønsker deg en fortsatt fin adventssøndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Enig med deg i at det er mye inspirasjon å hente fra bloggverdenen. Og din blogg er av de..!
    Ha ei fin uke :-)

    SvarSlett
  7. Heisan..

    så hyggelig hilsen du la igjen hos meg..slikt varmer masse ..Tusen takk..

    her inne får man masse inspirasjon....og du har pyntet så fint utenfor hos deg.. brukte skøyter i fjor , men i år har jeg ikke brukt de..**pakken ble kjemepfin...

    Ønsker deg en fin uke start...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  8. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :) Jeg har tatt meg en runde i bloggen din, så koselig den er! Mangt og mye til inspirasjon. Jeg ble veldig imponert over de fine kurvene du har malt! God adventstid til deg :)

    SvarSlett
  9. Hei :)

    Enig,det er så mye inspirasjon på bloggene :)
    Er bare en rask tur innom nå,men skal kose meg litt på blogg når jeg kommer hjem :)

    Ble fint med de skøytene altså !

    Ha en fortsatt fin førjulstid.

    Klem Siw

    SvarSlett
  10. Hei på deg!
    Så mange flotte innlegg du har postet siden sist jeg var innom deg :o) Herlig måte å pakke inn gaver på - har ikke sett liknende tidligere! Ja, helt sikkert at blogglandia oser av inspirasjon for alle og enhver. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad i dette "treffpunktet" da jeg først begynte å blogge.

    Ønsker deg en fortsatt flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Så fin pakken ble, dette var smart:)
    Og du har pyntet så fint på trappen din, skøyter er sikkelig dekorativt.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  12. Hei....
    tusen takk for slik hyggelig kommentar....
    ja det er veldig hyggelig treffpunkt denne blogglandia...og som du sier all den inspirasjonen som en får....
    ønsker deg en fortsatt hyggelig før jul...
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. Så kjempefin måte å pakke inn gave på!! :-)
    Enig med deg at det er inspirerende her inne i "bloggverden".
    Ps give away inne hos meg :-))

    SvarSlett
  14. nydelig pakke du har laga! og skøytene ga et herlig nostalgisk vinterpreg (husker i gode gamle dager når det var vinter, snø og is..) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Sånt blir jeg så glad av! ha en strålende førjulskveld! klem

    SvarSlett