fredag 16. april 2010

Litt av hvert

Se på dette da. Ble det ikke fint? Jeg hadde tenkt å kaste disse lysestakene, men så fikk jeg se at vigdisalbum hadde fiksa sine. Så da spraya jeg en av mine også. Jeg har to stykker av disse stakene. Tar kanskje den andre for meg en dag også.
I love, I love my new angel.

Jeg elsker engler. Fikk kjøpt denne hos en kristen bokhandler, her jeg bor. Jeg ble så glad da jeg fant den. Her ser dere at den ser ned på mine nye avleggere av pelliser. Candyball. Jeg er så spent på hvordan de blir. Er veldig glad i pelliser. De er så greie å ha med å gjøre. Maser ikke om for mye vanning. Overlever omtrent alt.
Jeg ser med spenning fram til vårens og sommerens blomsterflor. Ønsker alle som er innom meg en supeduper helg.

26 kommentarer:

  1. Hei :)

    Så fin lysestaken ble...man kan gjøre mye med spray lakk... har selv to slike staker, men jeg har spraylakka mine helt svart jeg da... det gjorde jeg for et par år siden.. har også gjort de med andre messing tinger.

    FIne avleggere du har..koselig å begynnne å kjøpe avleggere og tenke på blomster og vår..

    Her er det blitt litt ny snø i fjellene og de er kaldt... snødde i går kveld... men håper temperaturen blir bedre igjen etterhvert...

    Ha en fin fredag og helg:)

    Skal en liten snar tur på besøk til ei venninne ute på Averøya i dag på føremiddag jeg..

    Klem

    SvarSlett
  2. Den er blevet vældig fin din lysestage! Det tror jeg også jeg vil overveje at gøre dig efter. Ligesom dig elsker jeg pelargonier(sjovt at det hedder pelliser på norsk):-)

    SvarSlett
  3. Så fine lysestakene ble... har en del messing og kobber jeg også..men jeg tør ikke og vil ikke gjøre noe med de... har nok før eller siden lyst å ha det frem igjen..

    ja pelliser er greie planter.. man kan glemem de litt uten at de dør...

    Ønsker deg en fin fin helg..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  4. hei vennen.
    å så flott den ble,rart å litt spray maling kan gjøre med ting,
    nydelig engel du fikk kjøpt,
    ønsker deg en herlig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Wow!!!! Så lekkert!!! Hvilken spray har du brukt? Jeg har sprayet mine hvite jeg med Quick spray ♥

    Jeg oxså ELSKER engler og har 2 megastore hengendes i taket og en på vegg og flere litt mindre ♥♥

    Din var kjempeflott da!!! Tusen takk for så koselig og hyggelig kommis ♥ Setter jeg pris på:)) Ja det kommer flere bilder etterhvert ja..♥

    Ønsker dej en super herlig helg ♥

    Her blir det shopping og fyrings i peisen og go mat ♥♥

    Klem fra mej ♥

    SvarSlett
  6. Åj det ble virkelig flott:) får stadig bekreftet at det ikke bestandig skal så mye til før ting utgjør stor forskjell:)
    god helg
    klem<3

    SvarSlett
  7. Candyball..det høres spennede ut. Jeg har noen avleggere fra de gamle graniene fra i fjor, men spennede med noe nytt da. Også lurt med spraylakk. Takk for tips og god helg.

    SvarSlett
  8. Så fine de ble! Jeg er glad du valgte å spraye de istede for å kaste dem.
    Nå har du en nydelig stake som kan prydes med lys! :)

    Og den planten så fin ut. Må nok ta til meg tipset og anskaffe meg en eller to selv.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  9. Hei igjen ♥

    Så hyggelig att jeg kunne være til hjelp!! :)) Kjempeflott att du fikk forandret det

    Klem fra Hege :)

    SvarSlett
  10. Nei sa fine de ble! Har ogsa en jeg ma prove a spraye slik at de kommer til heder og verdighet igjen! ;-)

    ha en fin helg

    SvarSlett
  11. Hei :)
    Så fin den lysestaken ble da :)
    Helt som ny ;)

    Skal kjøpe meg graniumer jeg også snart,de er så fine.

    God helg til deg og dine.

    klem Siw

    SvarSlett
  12. Hei hei :)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg - og da fant jeg jo deg også. kjempekoselig her inne hos deg. Så fin lysestaken ble - det var smart :)
    ønsker deg en strålende helg, her skinner sola og nå venter jeg bare på å kunne dra hjem fra jobb. hilsen anita s

    SvarSlett
  13. Den lysestaken ble stilig,og på det mørke bordet kom den til sin rett...

    Ha en fin dag

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  14. Pelargonier eller granium, det er ord jeg og bruker! Pelliser er vel kjælenavn, eller forkortning, eller slang?
    Det er i hvert fall artig å stulle med blomster og pynt nå når våren truer bakom hjørnet!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  15. Den lysestaken ble veldig fin! Jeg ga mine to til Fretex for et par år siden, det angrer jeg på nå... Får vel stikke ut og kjøpe noen tilbake- er sikker på at det finnes noen der ennå.
    Ha en fin helg-
    Sissel

    SvarSlett
  16. Så søt engel!
    Ønsker deg en fin helg også! klem fra meg :-)

    SvarSlett
  17. Lysestaken ble kjempefin:) Må innrømme at jeg kastet en slik for noen år siden...
    Pelliser er herlige:) Jeg prøvde og overvintre min men det gikk ikke...så jeg må kjøpe nye:)
    HA en flott lørdag, klem:)

    SvarSlett
  18. Lysestaken ble fin! Engelen din så litt tankefull ut - kanskje engler er det?
    God helg til deg også:-)

    SvarSlett
  19. Så fint lysestaken ble, har en som bare venter på samme behandling:)
    Ha en fin helg.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  20. Så smart har lagt flere sånn lysestaker på loftet, burde kanskje hente dem og gjøre sånn jeg også.

    SvarSlett
  21. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Hvilken spray har du brukt? God helg fra Siv

    SvarSlett
  22. Kjempefin ble den! Du er flink ;o) Gjør seg bedre i sølv enn i bronsefarge! Så pent og strøken du hadde fått den, uten sig i lakken. Det har lett for å renne litt synes jeg, men kanskje jeg sprayer for mye på et sted?? Hmmmm... noe å tenke på ;o) Engelen din er kjempesøt! Jeg har også dilla på engler. Elsker dem i alle former og fasonger ;o) Du må kikke på den som Sylvia- "hjemmebest" har fått kjøpt seg nå! Den er sååååå nydelig!! Ble litt inspirert av deg nå, så jeg legger ut et innlegg med noen av mine engler også ;o) Tusen takk for koselig hilsen ;o) Ha en flott søndag!
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  23. Å, så glad jeg ble når du hadde lagt deg til på bloggen min. Super koselig. Fin engel du hadde kjøpt, jeg også elsker engler.

    SvarSlett
  24. Hei hei!! :)
    Ja, jeg skulle gjerne vært der litt lengere enn jeg var.Men da vet jeg det til neste gang..
    Så fint det ble når du sprayet det sølv!
    har vært på loppis i dag og har funnet masse rart ;) hihi
    klem klem

    SvarSlett
  25. Vel overstått helg og takk for kommentar hos meg! Nydelig den lysestaken ble når man bare lakker litt. Har en noe lignende, og kan gjøre det samme for du gir jo oss inpirasjon vet du! Den engelen er nydelig.. Jeg drømmer om å finne en stor som kan stå på gulvet, men den som leter finner før eller siden tror jeg!
    Ha en fortreffelig uke!

    SvarSlett
  26. Hei. Først må jeg fa takke for koselig komentar i anledning vårt bryllup.

    Ja dise messingstakene blir jo så fine med litt spray. Jeg tok noen ifjor, men hadde allerede levert inn det meste på bruktbutikk. He-he, nå angrer jeg vettu.

    Pelliser har jeg ikke prøvd, men må vel nesten det, skal jeg være en ekte blogger. For meg er det jo bestemorblomster, husker hele vinduskarmen var full. Nå er de kommet til heder og verdighet igjen, og det er bra, for det er en vakker blomst.

    Klem Ann<3

    SvarSlett