mandag 9. oktober 2017

Riddari





Nok en Riddari ble påbegynt i vår. Ble litt for liten for meg, så den har bare blitt liggende her.



Jeg trives best i Large, men denne ble Medium + . Dermed har jeg ikke blogget om den heller , men i dag når jeg så på fargene synes jeg den fortjener et lite blogginnlegg. Genseren er strikket i garnet Lima fra Drops. Deilig og mykt garn.



Strikket på pinne nr 4. 


En bitte liten gave til en ny verdensborger har også kommet av pinnene. Oppskrift på tøflene fant jeg her. Under ser du hvordan harepusen er laget. jeg strikket en  litt større firkant, og puttet en liten boks med riskorn inni. Da ble det en leke med lyd.


8 kommentarer:

  1. Det var nydelige farger på genseren din..men det var jo synd at den var for liten til deg. Håper du finner noen som passer den etterhvert.

    SvarSlett
  2. Nydeleg genser.
    Og så fine gåver til babyen. Takk for tips.

    Ynskjer deg fine haustdagar.

    SvarSlett
  3. Det var ein nydeleg gensar i flotte fargar :) Håper du finn ein mottakar. Og så fin gåve til ny verdensborgar.

    SvarSlett
  4. Ahhh ja, jeg liker mønsteret. Super flott genser og deilige farger du har
    valgt. Du hadde strikkt genseren også med Nepal :-)) jeg husker.
    Takk for tip med søt harepusen... så nydelig. Veldig vakker gaven.
    God kveld. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  5. Klart genseren fortjener et blogginnlegg! Nydelige farger, synd den ble for liten.
    Ønsker deg ei fin helg:-))

    SvarSlett
  6. Veldig fin fargekombinasjon på genseren, den ble litt høst/ vinterlig. Liker det :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  7. Nydelige farver på genseren din :)

    SvarSlett
  8. Nydelige farger i genseren. Riddari er et veldig fint mønster. Og den kaninen var kjempesøt :)

    SvarSlett