onsdag 20. januar 2010

Award

Så fikk også jeg denne flotte Awarden. den kommer fra den koselige bloggeren Heidi som har bloggen http://www.interior-heaven.blogspot.com/ Hun er så koselig med sin blogg, sitt barn og sin samboer.Anbefaler å gå inn på hennes blogg.



Her er 7 fakta om meg selv:



1.Jeg er en natterangler



2.Ønsker alltid å gjøre mitt beste



3.Liker å ha orden rundt meg



4.Må ha skikk på økonomien



5.Liker å strikke og hekle



6.Elsker å lese.Må alltid ha noen bøker på gang.



7.Elsker familien min







Med denne awarden følger en oppskrift.


1.Kopier awarden på bloggen din


2. Link til personen som gav deg den


3.Fortell 7 fakta om deg selv


4.Velg 7 andre blogger som du sender awarden til.


5.Link til deres blogger


6.Legg igjen en kommentar på bloggen deres så de får vite om den.





Jeg ser at omtrent alle i blogglandia har fått denne awarden. Jeg gir den videre til alle de flotte bloggene jeg er innom.

Med dette ønsker jeg alle som stikker innom en flott fredag

1 kommentar:

  1. Anonym22/1/10

    Hei.Innleget under hær har gått i fra meg.KJEMPE NYDELIG HEKLETEPPE.GRATULERER så mye med Awarden den fortjener du virkelig.Kjempe koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverden.Nå ble jeg enda bedre kjent med deg.Koselig att du legger inn kommentarer til meg når du er på nattvakt.Jeg er ikke den som legger meg så tidlig.Ofte att jeg går å legger meg nepå efter att Andreas har drat på jobb.Ønsker deg en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..

    SvarSlett