fredag 8. oktober 2010

Blogghandel og premie


For en tid siden fikk jeg kjøpe denne fine heklekurven av Tovepia. Hun lager så masse fint, og har sin egen lille bloggbutikk som heter Tovebua. Jeg har oppdaget flere butikker rundt omkring i blogglandia, og har fått sansen for å benytte meg av disse. Hvorfor stresse med å lage alt mulig selv, når så mange andre gjør det bedre?


                                                                


Heklekurven fikk pynte opp på en badehylle. Sammen med noen badeferieminner, ble det koselig på denne hyllen.


I samme slengen var jeg så heldig å vinne en premie hos Beates verden. Jippi og takk til deg, flinke Beate. Hun har laget premien selv. Det er jo helt topp å vinne kjøleskapsmagneter.  Hun lager masse flott.  Hun har også sin egen bloggbutikk på "Epla" I samme slengen ønsker jeg dere alle en herlig helg.

17 kommentarer:

  1. Hei!
    Moro og vinne! Jeg hadde pakke i posten i dag :)
    God helg :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Anonym9/10/10

    Oh I love the pretty blue.So sweet.

    Have a happy weekend!

    SvarSlett
  3. Så vacker korgen är i den blåa färgen! Här nedan fick jag se så otroligt vackra smycken som din syster gör. Jag har också jobbat med glas i Tiffanyteknik så det är verkligen roligt.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. HeisannTovepia er bare så flink og jeg er helt imponert hvor mye hun får laget!!
    en koselig premie du fikk også....Beate er jo også så flink!!
    Er helt enig med deg....og har mine faste bloggbutikker jeg handler i :o)

    Ha en flott lørdag....og nyyyyt høstværet !!

    SvarSlett
  5. hi,hi... så fint at de falt i smak!

    Tovepia lager mye lekkert, og det var en nydelig blåfarge på denne kurven!!

    ønsker deg en herlig helg

    klem beate

    SvarSlett
  6. Tove lager mye flott, det er bra sikkert!! Har noen produkter fra henne jeg også:)
    Det ble knallstilig på badehylla di:)
    Ha en flott lørdag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Lekker stemning, og røffe magneter. Gratulerer så mye med både premie og kurven. :)

    SvarSlett
  8. Sa koselig og inspirerende bilde fra baderommet ditt! Jeg bruker lysebla pa mitt rom osgsa.

    SvarSlett
  9. Anonym9/10/10

    Hei.Kjempe fin heklekurg du har kjøpt til Tåve.Hun er kjempe flink.Nydelige blåfarger.Så fint og koselig det ble oppi badehyllen din.Fin gave du fikk.Ser du på bloggen min så ser du hvor jeg har mønsteret på julestrømpa fra.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Enig i at det er mye flott å få kjøpt. Når jeg går inn på Epla, kommer jeg meg ikke derfra igjen. Det er såååå mye flott å se og få kjøpt.

    SvarSlett
  11. Flotte ting ! Kurvene til Tovepia er bare helt nydelige! Ha en fin søndag ! Klem!

    SvarSlett
  12. Det ble jo så koselig:) Helt enig at det er mye fint å kjøpe av andre bloggere:) Fin premie du fikk også:)

    SvarSlett
  13. Du har jammen rett i at det er mye fint a fa i disse bloggbutikkene og at det er like greit a kjope ting som andre har gjort bedre enn en selv! Men jeg trives ogsa veldig med all inspirasjonen bloggerne gir!.

    Fin premie!!

    SvarSlett
  14. Jeg falt virkelig for hyllen på badet.

    Turkis er en av mine yndlingsfarger, og på badet hos meg går det i hvitt, limegrønt og turkis.

    Tovepia har virkelig mye flott.

    Klem

    SvarSlett
  15. Ahh!!! Så lekkert med blått ♥ Kjempelekkert!!!! Mye fint å få ja...:))

    Ønsker dej en flott ny uke ♥

    SvarSlett
  16. Åh så stämningsfullt o fint!! Ha en skön dag / Eva

    SvarSlett
  17. Hei. Ja Tovepia er kjempeflink og jeg har benyttet med flere ganger av henne. Det ble riktig koselig på badehyllen din.
    Og grattis med flott premie, alltid moro med pakke i posten.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Ann<3

    SvarSlett