lørdag 11. mars 2017

Stjernegenseren

 

     Jeg er så begeistret for garnet Air fra Drops. Mønsteret til denne genseren fant jeg på nettet som gratisoppskrift for noen år siden. Nå har hun som laget mønsteret lagt den på Ravelry her. Genseren kan strikkes i to størrelser. Hvis en strikker med tynt garn blir den i str. small, og med tykt garn blir den i str. large.           
Det ble en myk og god genser som en kan ha rett på huden. garantert kløfritt.

 
Vi hadde noen fine uker i januar. Jeg tok dette bilde fra jobben min en kveld jeg hadde sen vakt. Det var så fin solnedgang.

13 kommentarer:

  1. Kjempefin genser. Det garnet har jeg lyst til å prøve selv. Må nok finne meg et prosjekt :)

    SvarSlett
  2. Den var fin ! God søndag til deg

    SvarSlett
  3. Det ble en kjempefin genser! Har så langt ikke prøvd ut dette garnet. Vet du om det nupper mye ved bruk, eller fungerer det bra?

    SvarSlett
  4. Super genser, vakkert mønsteret og så deilig fargene.
    Jeg må endelig prøve AIR garnet. Men jeg hadde strikket genser sist med lignende garn fra en annen produsent... garnet er veldig koselig :-)))
    Fantastisk bildet... herlige farger bringer solnedgang.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Flott gensar som ser mjuk og god ut. Hørest ut som eit herleg grn :)

    SvarSlett
  6. Nydelig genser. Den ser så myk og deilig ut!! Flott bilde du har tatt - magisk når himmelen blir slik!!

    SvarSlett
  7. Lekker gensar.
    Air har eg strikka ein hals av, den er det mjukaste og
    lettaste ein kan tenkje seg.
    Herleg tråd.

    SvarSlett
  8. Fin genser i lekre farger. Tror ikke jeg har sett dette mænsteret før.

    SvarSlett
  9. Nydelig genser, nytt mønster jeg ikke har sett før. Besøk meg gjerne på sybloggen min Sytrollet.no. det finnes en svensk med akkurat samme navn faktisk. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Lekker genser i fine farger. Den er nok lett og behagelig å ha på med det garnet.
    Ønsker deg fine vårdager!

    SvarSlett
  11. Lekker genser!! Og flott utsikt du har :)

    SvarSlett
  12. Air er en favoritt her også! Kjempefin genser!:)

    Ønsker deg en god helg da den kommer;)

    SvarSlett
  13. Knallfin genser. Du er jammen produktiv.

    SvarSlett