mandag 8. mai 2017

SOMMERTOPP


Jeg hadde masse bomullsgarn liggende som skulle ha blitt en kjole. Mønster fra Drops med hullmønster. Det gikk ikke så bra kan man si. Mønsteret ble omtrent gresk for meg som aldri har strikket hullmønster før. Måtte bare gi opp, men den kjolen har jeg lyst på. Må bare øve litt først.

 
 
Derfor googlet jeg fram en enkel topp i stedet. Tenkte jeg kanskje må øve meg på noe som er litt enklere. Tror det gikk sånn noenlunde bra. Ble i alle fall veldig fornøyd med denne toppen
 
 
Her er den avbildet før vask og damping, så den ser kanskje ikke så sprek ut. Jeg føler meg ganske fresh med toppen på, så alt i alt ble jeg fornøyd.


 
En liten snøløvgenser er også gjort ferdig. Størrelse 3 år og strikket i Karisma fra Drops. Denne blir enten solgt eller går i gavekassen.
 
 

11 kommentarer:

  1. Nydelig topp!
    Jeg har en del *host* garn liggende, jeg bør kanskje strikke meg en sommertopp jeg også.

    SvarSlett
  2. Det var en fin topp!!Også ett veldig fint bilde av deg:)))

    Mvh Anita

    SvarSlett
  3. Nydeleg farge på toppen,
    og fin fasong !

    SvarSlett
  4. Her var det mykje fint. Flott dame, fin topp og fin gensar :)

    SvarSlett
  5. Denne ble jo veldig frisk og fin. Blåfargen var nydelig synes jeg, likte godt mønsteret øverst på toppen også. :)

    SvarSlett
  6. Flott topp og genser! Nydelig blåfarge!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så veldig hyggelig å se deg og så deilig sommer top du har strikkt.
    Herlige fargen blå og nydelig kanten. Ser veldig godt.
    Genseren jeg liker... jeg liker mønsteret.
    Ha fin uke fortsatt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  8. Jeg synes toppen ble flott og den kledde deg godt! Fin genser også!

    SvarSlett
  9. Stilig sommertopp og søt, liten genser!
    Lykke til med kjolen!

    Klem

    SvarSlett
  10. Lekker topp i fin farge. Har tenkt å strikke en sommertopp selv, men tror ikke jeg kommer i gang før sommeren er over.

    SvarSlett
  11. Så flink du er til å strikke! :)

    SvarSlett