onsdag 30. september 2009

På nattbordet.

Disse bøkene ligger på nattbordet mitt nå. Jeg er en lesehest, så jeg må alltid ha noe. Må ikke gå tom for bøker. Derfor er jeg en flittig bibliotekbruker og kjøper masse bøker. Er nesten ferdig med Ragdes siste bok. Den falt ikke helt i smak hos meg. Synes hun skriver godt i trilogien om Neshovfolket og ikke minst i Arsenikktårnet,men Nattønsket er spekulativ og enkel på mange vis. Det går i sex, som er vel og bra,men her går en fort lei.


Gleder meg til Fossums siste bok. Varsleren lover bra. Jeg får komme tilbake til den når den er lest.



Vann til elefantene låner jeg av en kollega. Skrevet av Sara Gruen. Aldri lest noe av henne før. Jeg har lest den og det var en fasinerende bok. Anbefales.




Har dere lest Øya av Victoria Hislop.


Den var god, så jeg falt for The Return som er den neste. Gleder meg.




Jeffery Deaver må jeg bare anbefale.


Spennende, om enn noe makaber krim. Bøkene handler om en lam etterforsker Rhyme og hans makker Amelia Sachs. Han har skrevet flere
og handlingen foregår i New York.







3 kommentarer:

  1. Så kjekt at du skriver om bøker og leseglede! Jeg også er veldig glad i å lese. Ser bare at tida som kunne vært brukt til det om kveldene har gått en del til blogging i stedet i det siste! :) Men på nattbordet mitt ligger Night train to Lisbon av Pascal Mercier. Veldig fin bok! Så kjekt at du vil Følge med Åpent hus, forresten! Lykke til i blogglotteriet mitt! Jeg er kjempespent! :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig at du ville være med på konkurransen min!

    Du er virkelig flink til å hekle! Jeg skulle ønske jeg var litt mer fingernem på hekle- og strikkefronten... ;)

    Ha en nydelig søndag!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  3. Hei morsomt å se at noen har det samme liggene som meg på natt bordet . Bare at mine er alle på norsk og Jeffrey Deaver,s Sovedukken i stedet.anne Holts Pengemannen Jo Nesbø Panserhjerte som var utrolig spennende og Vidunderbarn som var ok mest fordi en var kjent det den e fra De andre du nevner ligger i haug med flere andre . Men høsten har tid for mange bøker om en klare å la pc stå . Klem fra Frida

    SvarSlett