onsdag 17. februar 2010

Decoupage


Har laget litt Decoupage igjen. Gikk litt bedre denne gangen. Det ble litt glattere. Så øvelse gjør "mester" hm


Lekkert ble det da når jeg strødde litt glitter over limet. Det glitrer faktisk enten det er lys i lykten eller ikke.


Romantiske roser er tingen denne gangen. Fint blir det også med telyset tent. Jeg skal ikke ha denne lykten selv. Skal pynte opp på jobben med den. Må ha litt kos der også.


Jeg vil bare dele noen ord med dere. Sitat om vennskap av
George Washington:


Virkelig vennskap er en plante som vokser langsomt.










20 kommentarer:

  1. Søte lysglass.
    Takk for at du altid titter innom meg med hyggelige kommentarer.
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann! Kjekt du vi følge meg. Fine ting du lager. Eg legger meg til hos deg.

    Smil fra L

    SvarSlett
  3. Så søt den ble! Nydelig rosemotiv!

    SvarSlett
  4. Anonym18/2/10

    Hei.Kjempe nydelig.Virkelig fin.Nydelige ord.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil på Frei...

    SvarSlett
  5. Å så lekker en lyslykt. Utrolig at det kan bli så fint med noen serviettroser på. Aner ikke hvordan dere gjør det, men fint ble det iallefall.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Så fint det ble. Og fine ord.
    Ha en nydelig morgendag. Klem :O)

    SvarSlett
  7. De ble kjempe fine :) Og nydelige ord.
    Ha en fin dag:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Noe så romantisk;)
    Lekker lyshus og rosemotiv;)
    Kos deg i dag;)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  9. Vakre glass og vakre ord!! Nydelig!
    Klem og god torsdag;))

    SvarSlett
  10. Så nydelig! Smart å stø glitter på, der gav du meg en god ide:)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min i går ang tunikaen jeg har laget:) Ikke så vanskelig som det seg ut, så du burde hvirkelig prøve hvis du har lyst;)

    SvarSlett
  11. Så fin du fikk den lykten.

    SvarSlett
  12. Disse lyktene ble kjempefine! Jeg har prøvd teknikken selv, men jeg trenger nok mer trening:-)
    Ha en fortsatt finfin uke!

    SvarSlett
  13. Det ble kjempefint! Artig med alt som man kan lage selv! :)

    SvarSlett
  14. Denne var veldig fin!
    God helg,
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  15. Så fine lyktene dine ble! Koselig blogg du har, hit kommer jeg nok til å komme igjen. Takk for hilsen inne på bliggen min!
    Ha en fin kveld, hilsen Tove.

    SvarSlett
  16. Ha ha... bloggen skal det jo være. En liten skrive-leif

    SvarSlett
  17. Kjempefin lykt !! Dette fekk du godt til.
    Go`helg !!

    SvarSlett
  18. Den lyslykta var nydeleg! Legg gjerne ut ein oppskrift på decupage-teknikken din!

    SvarSlett
  19. Så nydelige lykter! Hvordan har du fått til den "kornete" konsistensen tro.... Jeg holder på med litt sånn sjøl, men disse overgikk mine prosjekt :)

    SvarSlett
  20. Så fine glass.
    Jeg så at du hadde blitt med på give awayen min og skrevet at du var følger, men jeg klarer ikke se at du er blitt følger av meg???
    Hilsen Fridajenta

    SvarSlett