torsdag 18. november 2010

Dekorative pakker


Å pakke inn julegaver er en trivelig geskjeft. Jeg liker så godt denne måten å pakke inn på. Veldig enkelt, men ser ekslusivt ut. Faktisk er det en fryd å gi fra seg en pakke som ser litt lekker ut utenpå. Du beregner bare litt rikelig papir på oversiden av pakken. Lager så en trekkspillbretting øverst. Tar det sammen på midten, og vips så har du en vifte. Lurt å ta et bånd på, før du fester litt teip på midten av viften. Til slutt kan du pynte som du vil med engler eller hjerter.


Jeg vil gjerne takke dere for fine tilbakemeldinger på mine innlegg. Alltid koselig å få besøk av dere.


Et vennlig ord koster ingenting
og er allikevel den skjønneste av alle gaver.

Daphne du Maurier

22 kommentarer:

  1. Det var en smart måte å pakke inn på :-)
    Takk for tipset!
    Så det er flere nattsvermere rundt omkring i det ganske land :-)
    Jeg stod på kjøkkengolvet i hele går og kjevlet lefser, og i natt har det kneet som ikke er av stål verket sånn at det dessverre ikke har blitt noe søvn, men Favorittdattera sier hun skal sove når hun blir gammel, og der ser ut som om jeg også får gå for det.
    Ha en fin dag.
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  2. Anonym18/11/10

    Lovely packages.I love the silver one.Happy thursday to you!

    SvarSlett
  3. Anonym18/11/10

    Det var en ny vri,men lekkert
    var det. :))
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. smart og dekorativt:))

    Ha en super kreativ og produktiv dag:))

    SvarSlett
  5. Oj så vackra paket och en så fin idé!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  6. Takk for flott tips! Ble kjempefine jo! Ha en fin dag videre♥
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  7. Takk for tips til en enkel måte å få flotte presanger på!
    Ha en god helg :)
    Klem fra Trine med familie

    SvarSlett
  8. Anonym18/11/10

    Det blei veldigt fint!ha ei super helg!;-)

    SvarSlett
  9. Flotte pakker - en glæde at give væk og sikkert en glæde at få. Faktisk så er det også sådan, at jeg er begyndt at tænke på dig, når jeg hækler på mine tæppe-projekter. Sjovt, for jeg kender dig jo ikke. Ha en fin torsdag. Hilsen Bente

    SvarSlett
  10. Nydelige innpakninger. Jeg har aldri sett noe lignende.

    Jeg er brennsikker på at du gir mange en stor glede med å gjøre deg så flid med innpakningen.

    Klem

    SvarSlett
  11. Takk1 Det var lurt og flott!
    Håper jeg husker på denne måten å pakke inn på!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  12. Nydelig du har pakket inn.. som du kommer til å glede motageren..

    og jeg er så enig med deg ..et vennlig ord, klapp på skulderen og et smil kan gjøre dagen til herlig dag for motageren..

    ønsker deg en fin dag =))

    SvarSlett
  13. Beautiful wrapping and so organised already! I'd better get moving!

    SvarSlett
  14. Jeg kjøpte mine pinner i str 25 på lagunen, på garnbutikken der:)

    SvarSlett
  15. Hei på deg, gled deg til tur, det ser flott ut på Riu også, og det er så godt å komme bort litt til en helt annen hverdag;)
    Innpakking er en kunst, og der er ikke jeg flink, så takk for tips!
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  16. Koselig blogg du har!
    Ja det var en fin innpankning.Gøy å lage litt ekstra ut av innpakningen.Koselig å gi og hyggelig å få!

    SvarSlett
  17. Lekre pakker! Du er kreativ!
    Takk for ideen!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  18. Artig!!!
    Alltid koselig når noen har gjort noe ekstra med innpakkingen :)
    Ønsker deg en god helg!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  19. Anonym19/11/10

    Hei.Så fint.Virkelig kjempe nydelig.Koselig å pakke inn gaver.Bare man har fantasi så kan man få mange nydelige pakker.Ønsker deg en riktig hyggelig helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  20. Så utrolig stilig! Tusen takk for tipset!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  21. Hei og takk for det du skrev på siden min! Ja, jeg gjorde nok riktig med å male det i sølv:)Veldig fornøyd assa :)

    Så fin innpakket det var! Hadde vært koselig å fått sånn gaver!man vil jo ikke åpne gaven nesten engang da..

    Hatt en fin helg??
    klem

    SvarSlett
  22. Anonym25/11/10

    Hejsan vilken fin blogg du har med så många mysiga bilder! Hit kommer jag snart tillbaka! Ha en fortsatt trevlig dag! kram Nina

    SvarSlett