onsdag 8. august 2018

Marius til sommeren.





Årets sommergenser til kjølige kvelder, ble strikket i vår, av garnet Cotton Light fra Drops.



Veldig god å ha på seg. Myk og god mot kroppen. Den er absolutt kløfri. Fargen heter Blåklokke-blå. Jeg er veldig glad i alle farger, men merkelig nok ender jeg ofte opp med blåtoner på plagg jeg lager til meg selv. Har faktisk lyst på noe grønt, eller mørk rosa til neste prosjekt. Vi får se om det blir.
Sommeren ble, og er veldig varm, så denne er omtrent ikke brukt. Tenker den får komme ut av skapet til høsten.



11 kommentarer:

  1. Åhh så fin! Önskar jag hade tålamod att sticka en sån? Har i alla fall stickat en Mariusmössa. Gillar det mönstret. Du stickar så mycket fint och blått är flott! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Helt nydelig genser! Og så deilig at den er kløfri da:)

    SvarSlett
  3. så fin den vart...
    blåtoner er fint det

    SvarSlett
  4. Så fin farge det var, og lekkert med det mønsteret på bråtene.

    SvarSlett
  5. Nydelig farge på genseren din! Den kommer nok til sin rett nå utover. Denne sommervarmen vi har hatt i år varer nok ikke evig.

    Men fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  6. Skal si du er ivrig med genserstrikking! Jeg er imponert :o) Så mange flotte gensere. Jeg har en voksen sønn som ønsker seg en genser, men vi får ikke riktig bestemt oss ;o) Strikkingen har gått litt tregt hos meg i sommer. Ha en flott strikkehøst!

    SvarSlett
  7. Så flott Marius i ein nydeleg blåfarge :) Den blir god å ha utover hausten.

    SvarSlett
  8. Hei Ruth, vakker fargen - jeg liker også veldig.
    Nydelig med fletter på kantene.
    Vi har masse varm her også... ikke mange med strikke - men veldig mye utendørs i naturen... fortsatt god sommer for deg.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  9. Nydeleg genser i fantastisk farge.
    Eg også landar på blåtonar på klede, meir og meir til kvitare eg blir i håret :)

    God helg !

    SvarSlett
  10. Den var flott! Marius blir aldri feil :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. En nydelig farge, flott med fletter. Kjenner at vi er kommer ut i august så denne blir det nok bruk for.

    SvarSlett